

God en elkaar ontmoeten
De ontmoeting
Bij “De Ontmoeting” komen we eens per 2 weken op zondagavond bij elkaar in een huiskamer.
We beginnen met een maaltijd en nemen de tijd om bij te praten en elkaar echt te leren kennen. Daarna is er ruimte voor het ontmoeten van God; dit kan door samen te zingen, te bidden, na te denken over de Bijbel en in gesprek te gaan over ons geloof en ons dagelijks leven. Tijdens deze ontmoetingen heeft iedereen zijn of haar eigen vrije inbreng.
Samen eten
Door samen te eten wordt de onderlinge band versterkt.
Zo ontstaan spontane gesprekken, waardoor je een
inkijkje in elkaars leven krijgt.
Samen God aanbidden
Door samen te zingen, hardop onze dankbaarheid naar
God te uiten en het avondmaal te vieren, geven we ook
een inkijkje in elkaars hart.
Samen de Bijbel ontdekken
Door samen de Bijbel te lezen en erover van gedachten
te wisselen, kunnen we van elkaar leren en geven we
daarbij een inkijkje in elkaars gedachten.
Hemel en aarde bewegen
Samen bidden
Ons verlangen is dat Gods Koninkrijk zichtbaar wordt op aarde; dat hier en nu Gods wil wordt gedaan, net zoals dat in de hemel gebeurt. Daarom komen we eens per 2 weken op woensdagavond bij elkaar om met elkaar te bidden.
Tijdens deze gebedsavonden willen we ons richten op God, en bidden we met name voor Zelhem en omgeving en de mensen die daar wonen. Daarnaast is er ruimte om voor elkaar te bidden.
Waar?
Deze avonden zijn wisselend bij een van de deelnemers thuis.
Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.



